Gitmek için bekliyorum..

1219698378yagmur7nw8_1247487936

Bugün yağmur kızgın yağıyor,yağıyorda kırıyor gururumu.Utanmıyorum mecbur olduğum savaşlardan,benim bu çılgınlıklarıma,kuşlar bile şaşı bakıyormuş gökte.Dediklerine göre,mıhlanıyor bakışlarım.Her şeyi yalayıp geçiyormuş poyrazım.Artık kavuniçi bakışlarımı saklıyacağım.

Tebessüm ve alakalarımı,ucuz satmayacağım.Yağmur ne zaman ıslatmazsa gözlerimi,işte o zaman barışacağım.Şimdi ellerimde hazan gülleri..''Seni seviyorum ''diyenleri sevmiyorum,bana acıyanlarıda.Ruhumun hendeklerinden bir bir atlıyorum da ''seni seviyorum'' diyenleri hatırlıyorum.Kirli bir burukluk çöküyor,ortada öylece duran yalnızlığıma.

Geçeklerden bir kez daha tiksiniyorum.Çünkü sonradan öğreniyorum,bütün güllerin beyaz olmadığını.Çekin dalgalarınızı sahilimden.Gözleriniz en hazin infazımı teşhir ediyor. Sana ayak seslerini duyuruyorum pişmanlıklarımın.Ama hepsini terkettiğim yere gömüyorum.Şimdi elimde hazan gülleri ,bir göçmen kuşlar durağında,gitmek için bekliyorum..

Diğer Yazılarım →

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009