Mavi Düşlerin Tanığı

eylul_ayi_bahce_bakimi-0 Mavi düşlerimde büyüttüğüm,
Gülümsemelerimde avuttuğum sevgiliydin sen.
Dalgalardan saç yapmıştım tualime,
Gözlerini okyanuslardan biriktirmiştim,
Yüreğime yer açmıştım gökyüzü derinliğinde.
Maviliklere salmıştım yüreğimi,
Cam şişenin içinde.
Özlemlerimi ekleyip rüzgarın kanadına,
Düşlerine gönderdiğimdin sen.

Mavi düşlerimde büyüttüğüm,
Aynalarda en güzel seçtiğimdin.
Karlı kışlara inat, sıcacık kalan yanımdın
Tebessümlerime kattığım.
Mavi yanımdın, özgür yanımdın.
Dudağımda sakladığım ıslığımdın benim,
Gözlerinden ışık çaldığımdın sen.

Mavi düşlerimde büyüttüğüm,
Sarhoş şarkılarımdın.
Aydınlıkların kıskandığı sevgiliydin sen.
Deniz dibindeki en gösterişli inci,
Gökyüzündeki en parlak yıldızımdın.
Şiirlerimin tek tanığıydın sen.
En gizli yanımdın.

Mavi düşlerimde büyüttüğüm,
En masum çağımdın.
Hiç gitmeyecek sandığım sevgiliydin sen.
Oysa; maviliklerimin büyüklüğünden kaçtın.
Takılıp bir rüzgarın ardına,
Düşlerimi sensiz bıraktın.

Mavi düşlerimin son damlasıydın.
Aktın…

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009