Sana Dair



Ben uzaklara kaçmadan

Uzaklar ben olmadan

Güneş doğmadan,

Söylemelisin.


Çünkü sökmekte burnumdan kan

Hakim sinsice kırmakta kalemi

Son sözü ben duymalıyım ve söylemeliyim

Sen bilmezsin ben suçluyum bu şehirde

Tek suçu benim sessiz sokakların

Eşberin katilide benim


Ayağımı bastığım toprak düşman bana

Hükümet öç almakta parmak izimden

Kırmızı yazmışlar siyah sayfalara adımı

Kaçmalıyım son kez sana

Lalelerden topladığın Kömür balı kondur dudağıma


Ve fısılda deccal kadar bildiğim

Ama gizlediğim sözleri kulağıma

Bir daha kaçmam... Kaçamam

Ölüm sokağımda

Bozuk kilitler Anahtarlara uymaz

Suçlar cehennemin anahtarıdır.

Anahtar kilide uymadan

Kapı aralanmadan duymalıyım


Ve gitmeliyim.

Çünkü sana kaçtığımı anlamışlar

Ödül koymuşlar mafya adına adıma

Sana sızdırdığım aşk yüzünden

Genç ölmek yakışır bana

Sakın taziye verme ardımdan gazetelere

Güzaf olmasın ecelin

Lalelerden topladığın Kömür balı kondur dudağıma


Ve fısılda deccal kadar bildiğim

Ama gizlediğin,sözleri kulağıma

Son bir kez daha.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009