Nedir?




Mutlu musun simdi…?
Yaşadığımız onca güzel günleri hic yaşanmamış sayarak.
Bak yine senin için kanıyor ağlamayan gözlerim.
Ben senin bir tel saçına bile kıyamazken ,haince ,zalimce öldürdün üzerine titredigim sevdamı .
Bir tel saçına kıyamadım dedim ya
şaka değildi, hic unutmam omuzumda bulduğum saçını nereye koyacağımı şaşırdığım günü ve 14 subatta getirdiğin bir deste kırmızı gülü hiç unutmadım. şimdi sensiz hislerim ,buz gibi soğuk bir odada sana ağlayarak ve ellerim titreyerek yazıyorum...
Mutlu musun simdi…?
Neydi seni böylesine degistiren Neydi bizi her parcamizi böyle ayri ayri yerlere savuran
Bir türlü anlamadim Benden acitarak kanatarak kopardin kendini Ve icimde yüregimde öyle bir bosluk biraktin ki
Simdi degil baska bir sevda .
Sen bile actigin boslugu dolduramazsin Ve ne yaparsan yap Harabeye cevirdigin beni bir daha onaramazsin
Bu muydu müstehakim Bu muydu sana olan sevdamin karsiligi
Resmindeki acimasiz bakislarini seyretmek miydi ödemem gereken bedel
En agir sekilde ödüyorum
Mutlu musun simdi…?

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009