Bir Gün


Bir gün hiç beklemediğin bir anda,beni göreceksin? karşında.Şaşıracaksın...Buz kesecek vücudun,sesin kısılacak,gülmek için sıkacaksın kendini.

O anda her şey gelecek gözünün önüne...Yaşanmışlıklar rahatsız edecek seni.

Yığılıp kalacaksın.Tutunacak bir kol ya da bir sandalye aramaya,fırsatın olmadan.Sen diyeceksin bakışlarınla.Gözlerim gözlerine değdiğinde için ürperecek.

O an kimseyi duymayacak,görmeyeceksin.
O zaman ben arkamı dönüp gideceğim.Sen giden bedenimin arkasında kalan gölgeme,bakacaksın son bir kere daha...İşte sessiz,acı veren gidiş aslında buymuş diyeceksin.Gitme demek için kal demek için Artık çok geç diye düşündüğün anda.

Ben artık çok uzaklarda olacağım.Ve o günden sonra beni Asla hatırlayamayacaksın.
Çünkü ben,Sen de kalan beni de kendimle götürmüş olacağım...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009