Melek

Ben geldim...uyurken,
gözkapaklarını hafifçe arala...
bir nefes gibi,
süzüleceğim oradan rüyalarınabelki bir masal anlatırımbelki de bir anı,melekler-melek-resimleri-1
eski günlerden kalma...
bir ışık düşerse odanasakın korkmabil ki,
oturmuş seni seyrediyorum pencere kenarında...
meraklanmakimseler uyanmadan gideceğimhem zaten beni hiçkimse göremez senden başka...
bu gece,
meleklerden izinliyim!
hava yağmurlu ya!
onlar yağmur damlaları toplamaya çıktılar,sevenler için..
bende boş boş oturacağımaizin alıp sana geldimkollarımda bir çift ödünç kanat,ve yüreğimde o koca sevdayla... pek fazla değişmemişsinlakin,gözlerinin altındaki siyahlıklar,
hiç yakışmamış sanaağladın mı yoksa?
sakın!
sakın bir daha ağlamabak işte güldünuyurken bile gülebiliyorsun oysa... sen uyu mışıl mışılben sabaha dek beklerimhava serineğer üşürsen, üzerini usulca örterim...gidersem de üzülme amabaşka bir gün yine gelirimbelki aynı yağmurlabelki de yaşlı bir bulutun sırtında...
ben geldim...bu gece, meleklerden izinliyim!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009