Eller

baba Beni elimden tutup lunaparka götürme baba
Diğer elimi tutan annem yokki
Ne uçan salıncakta uçmak
Ne de atlıkarıncaya binmek istiyorum
Ben ellerinizden tutarak uçmak istiyorum
Beni elimden tutarak tiyatroya götürme anne
Diğer elimi tutan babam yokki
Ne rengarenk kostümler
Ne güldüren kahramanlar

Ne de kapanan kırmızı perdeyi perdeyi görmek istemiyorum
Ellerinizle evimizin kapısını kapatmanızı istiyorum
Yatağınıza gelip yatmayı
İkinizinortasında ellerinizi tutup uyumayı özledim
Artık geceleri korkmuyorum
Tek kişilik yatakta sizler gibi yanlız uyumayı öğrendim Rakamlardan üçü sevmiyorum Öğretmenim öğrenemediğimi sanıyor Bir, iki,.... dört,beş Biliyorum ama söylemek gelmiyor içimden Soruları sevmiyorum Kaç kişilk ailesiniz? Ben bir annem iki üç yok Ben bir babam iki üç yine yok
Anne sağ elimi tutsan sol elim üzülüyor
Baba sol elimi tutsan sağ elim üzülüyor
Anneciğim babacığım ellerim sizi çok seviyor çok özlüyor

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009