Sigara'nında yararlarımı olur diyenlerinizi duyar gibi oluyorum





Bugüne kadar hep sigaranın zararlarından bahsedildi.
Her türlü caydırıcı etken kullanıldı .Hatta sigara paketlerinin üzerlerine bir takım abuk subuk resimler bile konuldu.Yok içerseniz ölürsünüz,size ve çevrenizdekilere zarar verir gibisinden güyaa caydırıcı yazılar yazıldı,ama tiryakiler için hiçbirinin caydırıcı etkisinin olmadığı gözlemlendi .

Bende hiç anlıyamadığım bu tiryakiliğin , yararlı yönlerini araştırayım dedim ve google'dan sigaranın yararları diye arattım .
Hakıkaten anlıyanına inceden inceden dokunduran sonuçlar buldum ve bunu paylaşmak istedim.
Ben bu yaşıma kadar hiç bir şekilde sigara kullanmadım,zaten mantığımda algılayamadı bu tiryakilik hallerini ve sonrasında oluşan tabloyu.

Ya adamı kanser mi dersiniz,damar tıkanıklığımı dersiniz,kalp,şeker,tansiyon,kolestrol daha sayabileceğim bir çok rahatsızlıkları tetikleyen birincil etkenlerden biri.
Sağlık için zararlı oluşu kesinleşmiş bu mereti bile bile neden kullanırlar onuda anlıyamadım.Hadi şeytana uydun sağlığını düşünmedin ve başladın,işin maddi boyutudamı kesmiyor bu tiryakilik sarhoşluğunun önünü?

Konuyu dağıtmadan sadede gelelim ,iyikide yararlarını yazıcam,gene içimdeki yeşilay canavarı ortaya çıktı .
Neyse biz konumuza dönelim.

Sigara'nında yararlarımı olur diyenlerinizi duyar gibi oluyorum,ama harbiden var.Evet evet gerçekten var.

İşte sigaranın muhteşem yararları say say bitmez :)

Mesela Sigara içeni köpek ısırmazmış, çünkü yanında baston taşırmış.

Evine hırsız girmez, çünkü sabahlara kadar öksürürmüş.(bundan çıkardığım sonuç öksürük krizinin uyutmaması )

Üzerine sinek konmaz; çünkü buram buram nikotin kokarmış. (sıcak yaz günlerinde hepimizin şikayet ettiği ah şu sinekler yokmu?Hadi bakalım iyisiniz :))

Fazla yorulmaz; çünkü yorulunca tıkanacağını bilirmiş.

Yürümek için zorlanmaz; çünkü tekerlekli iskemlede gezdirilirmiş.

İhtiyarlamaz; çünkü genç yaşlarda sevdiklerine kavuşurmuş.

Yüzlerine renk gelir; çünkü dişleri ve bıyıkları sapsarı olurmuş.

Vücutları bir kuş gibi hafifler; çünkü ileri dönemdeki dolaşım bozukluğundan ötürü önce parmakları, sonra da el ve ayakları kesilirmiş.

Can sıkıntısının bir numaralı ilacıymış.


Sigara içenler (kah ateş isteyerek, kah otlanarak) birbirleriyle daha çabuk kaynaşırlarmış

Sigara içmeyenler ellerini nereye koyacağını şaşırırken,
Sigara içenlerin elleri her daim görevdeymiş.

Çay ve kahvenin lezzetini ve verdiği hazzı iki katına çıkarırmış.

Sigara içenler için ayrı odalar, ayrı bölümler vardır ve o yerlere diğerleri girmez;
Yani ayrıcalıklıymış bunlar.

Sigara içenler, sigarayı bıraktıklarında kendileri ile gurur duyarlarmış;çevresindekiler tarafından takdir edilirler, gıptayla bakanlar bile olurmuş bunlara.

Ülke ekonomisine büyük katkıları varmış.

Ayrıca devletin büyük bir vergi kapısıymış.

Hadi bakalım kim tutar sizi,bu yararları okuduktan sonra iyi tüttürün dumanınızı :))

1 yorum:

Butimar dedi ki...

:)Daha önce de okumuştum buna benzer bir şeyler ama burdaki sunum mesajı güzel vermiş...

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009