Yüreğim bedenime karşı saygısız...




Bulanık bir manzara gözlerin,netleşiyor sonrasında...
Acizliği kucaklıyor tüm gücüyle kolların...
Korkularım hücuma geçiyor bana sanki uygun adımlarla...

İnliyorum!
Yüreğim bedenime karşı saygısız
Damgalı zamanlardan akıyor en son damlası haysiyetin.
Cümle alem derman arıyor,bakan yok izbe yerlere...

Müptelası ettin beni asırları kuşatan efsuna
Öldüresiye kopardın kendimle bağlarımı
Oysa nağmelerinden tanımalıydık alacakaranlığn gözlerini..
Ne erimeye sevdalananlar,ne de sevdasında eriyenler kaldı...

Bir sevgiliydin!Onardın toprağınla yaralarımı
Resimlere itaatsizim diye ,esirgemedin benden baharını.
Benmi bende değilim,yoksa senmi bendesin
Doldurdun hayal odalarımı öbek öbek

Her sabah bir sandalla açılıyorum sana,her akşam ise paramparça dönüyorum sahile
ufuklardan çağırıyorsun sanki benliğimi.
Sonrasında ise bir çığ gibi iniyorsun yamaçlardan.
Her şeye rağmen dimdik ayaktayım karşında,ama yüreğim bende değil,kısaca ben bende değilim.

Gizemli görkemine yansıyarak dokunsam,yarası kanayan gönlüme bir kaç damla merhem süreyim diye...
Rengini görmediğim gözlerine uzatsam ellerimi,bırakmazmısın kirpiklerinin koyusunu üzerime.

Karanlıkta kandil misali ışıldayan dost bakışlar okşasın yüreğimi...
Hayallerin en vazgeçilmez kelebeği omuzlarıma konmasaydı eğer.bir başka atı mahmuzluyor olacaktım şimdi.

Hayatın soluğundan güçsüz,pasif bir nefes gibi zamanın ötesine düşüyorum.
Bakma yüzüme öyle yağmur gibi,yanarım!
Benim isyanımdır aşkım...

1 yorum:

Ezgi zeynep dedi ki...

Hayatın soluğundan güçsüz,pasif bir nefes gibi zamanın ötesine düşüyorum.
Bakma yüzüme öyle yağmur gibi,yanarım!
Benim isyanımdır aşkım...offff harika yaa! yine kelimelerle iyi oynamışsın ;))

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009