Ben seni iklimler gibi seviyorum


Ben seni iklimler gibi seviyorum  Kışın seninle üşümeyi  Yazın seninle yanmayı  Dağlarında nefes almayı seviyorum  Ovalarında nehir olup çağlamayı  Rüzgâr olup saçlarını okşamayı  Gölgen olup yanında yatmayı seviyorum  Balkona çıktığında sana bakmayı  Odaya girdiğinde hayalini seviyorum  Sokakta yürürken başını eğmeni  Koşarak bana gelme ihtimalini seviyorum  En çokta gülleri seviyorum ellerindeyken  Ellerinde hiç solmayacak o gülleri  Seviyorum işte sana ait ne varsa seviyorum  Bazen kırlangıçları seviyorum  Pencerenin önünde uçtukları için  Rüzgârı seviyorum çoğu zaman  Başımda sevda yelleri estirdiği için  Bir şairin son cümlesi gibi seviyorum seni  Bir çocuğun ağlaması gibi seviyorum  Kokunu seviyorum içime çektiğimde  Saçlarını seviyorum alnına döküldüğünde  Ben seni asırlar gibi seviyorum  Hiç bitmeyecek bir aşkla seviyorum  Senin olduğun her yeri seviyorum ben  Nefes aldığın bu şehrin sokaklarını  Dalıp gittiğin ufukları seviyorum  Ben seni içki masasında sevmiyorum  Ben seni sigara dumanında sevmiyorum  Ben seni mevsimlerde seviyorum  İlkbaharda yeşiller içinde  Son baharda ayaz gecelerde seviyorum  Kışın karlar ülkesinde  Yazın güller içinde seviyorum  Gözlerine bakınca derinleri  Kalbini açınca enginleri seviyorum  Ben seni yağmur sonrası toprak kokusunda  Gecemi aydınlatan ay ışığında seviyorum  Neden seviyorsun diye sorma bana  Ben seni nedensiz seviyorum  Ben seni karşılıksız seviyorum 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009