merhabalar


,,,,dostluk bazen sunulan bir güldür, bazen söylenen güzel bir sözdür, bazen süzülen gözyaşı ,bazende

gönderilen sıcak bir mesajdir. Ama en önemlisi unutmamaktır...


merhaba kardeşim arkadaşim gönüldaşım, merhaba,

merhaba sırdaşım ,omuzdaşım ,kaderdaşım ,merhaba

içtigim su , aldığım hava , yediğim ekmek, uyuduğum döşek,

gördüğüm rüya ,yaşadıgım toprak merhaba


merhaba

ormanda ağaç, ağaçta dal, dalda yaprak, yaprakta tırtıl merhaba!!!!!!!!!!!

merhaba ovada çimen, denizde dalga, yaylada kar, dağda bulut merhaba

harran ,cukurova, corlu, ısparta, merhaba

çankırı, tarsus,  merhaba

ula zeki ,istanbul neki ,erzurum yayla


merhaba memleketim,

mahallede bakalım, pamuk tarlasında ırgatım

vergi dairesinde memurum ,dağda çobanım, yürekte sisim, duvarda sazım

hassata yazım,

merhaba sose yolum, dağ patikam, geçit vermez kaçkarım

adam yutan gavur dağım, istanbul, izmit otobanın merhaba

merhaba kızılırmak, türkülerim, fırat agıtlarım,

dicleye yaktıklarım, yeşil ırmak, bozlaklarım merhaba

merhaba ağaclarım, selvilerim çınarlarım

rizede cayım, abanur da portakalım

önde yürüyenim , arkada düşünenim,

seferberliğim, süpürge tohumu yiyenim

dedem, edem cennetim cehennemim

ey........ benim memleketim mrh!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009