Gidiyormusun?...


Ayaz yemiş yüreğimde üşümektekteydin,gitmek istemekle ne iyi ettin.Az kalsın senide yakıcaktım kendimle birlikte,ne büyük gaflet...İşte yokum aradan çekildim nasıl güzelmi başbaşalıklar?Öyle diyordun ya;şehrin ıssız bölgelerinde yalnız dolaşırken mesudmusun?soğuk işlemişken bedenine,yağmur tüm cömertliğiyle yağıyorken,ellerin sızlarken,yüreğin yine yanmaktamı??Karanlık çökmüşken şehrin üstüne ,uyku için dilendiğin oldumu hiç?bir damla uyku,bir damla uyku,bir damla uyku,ama belkide sıcacık yatağında en güzel düşlere dalmıştın.....O derin gözlerin,bensiz düşlere dalmıştı.Eyy acı çekmeyen,acı nedir anlardın,bana şöyle bir baksan.Ama akıllandım artık,gemileri geriden seyretmeyi düşünüyorum.Ufacık küreksiz sandalımda ummanda hangi yöne gideceğim belirsiz,yol almaktayım..Gelen geçen gemiler heybetlerinden beni görmezler bile,görmemeliler değilmi?Kurtaralım derken vakit kaybı olur.Hem diğer gemilerden geri kalırlar, belkide batarlar...Şimdi SEN yoksun yanımda ,istemem neye yarar hatıralar,o şevki geri getirmezki. Ya alırsın ,yada sırtını döner gidersin. Sana vereceğim müjdeliğim lime lime doğranmış yüreğimdir.Acı çekmeyen ve kendi mabedinde uyuyan sevgili..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009