Anlatılamayansın....


317 

100
beni bana anlat deseydin eğer
hiç bir şekilde seni sana anlatamazdım
çünkü hiçbirşekilde hiçbirşeye sığdıramıyorum
öyle büyükki sevgin sonsuzlukla eşdeğer
gün geliyor ruhumu okuşuyorsun
gün geliyor kendimle hesaplaşmamda
bana önder oluyorsun
dünyalara bedel varlığınla bana hayat veriyorsun
ömrümde bir kez başa gelebelicek güzelliksin sen benim için
seni tanıyor olmak benim için bir lütuf
dostum sırdaşım arkadaşım kardeşim dert ortağım herşeyim
nasıl anlatılırsınki sen
içime dahi sığrıramıyorumki seni
sığmıyorsun işte
göklere çıkartıyorum başımın üzerinde taç yapıyorum
öyle güzel duruyorsunki en yüksekte
ancak sana yakışıyor el üstünde olmak
dualar ediyorum senin için ne olur Allahım ona birşey olmasın diye
orada olduğunu bilmek dahi benim için büyük kuvvet
cesaretim herşeyim bana katlandığın için sana sonsuz teşekkürler
varlığınla bana huzur veriyorsun iyiki seni tanımışım
güzel sözcükler beynimde dansediyorlar fakat en uygun olanını
seçemiyorum senin için
ne çok şey paylaştık seninle öyle değilmi?
çoğu kez sen beni dinledin dert ortağım oldun
en gergin anlarımda dahi kuş tüyü gibi öyle hafif dokundunki ruhuma
incinmemem için
benim tarafımdan incinmiş dahi olsan belli etmemek için elinden ne
geliyorsa yaptın
nasıl anlatayım şimdi seni sana onca süslü cümleler arasında anlatılmayansın
sen benim için hayatımda sahip olduğum en değerli armağansın.....

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çekmece Notları Design by Blogger Modifiye © 2009